Lue keskustelun säännöt.
Punnitsin paskani.
06.08.2009 |
Oli tylsää, joten päätin punnita kakkani. Painoi 500 g.
Mitähän sitä vieä keksis... : P
Kommentit (4)
En tiennytkään, että syömishäiriöiset punnitsevat kakkansa.
Mulla oli kyllä vaan ihan rehellisesti tylsää.
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mihin pudotit myyrän?
Ja miten punnitsit?
t. ei ap