Suonikkaat kädet
Onko näille mitään operaatioita tehtävissä? Olen vasta 42-v, mutta kädet ovat kuin yli kymmenen vuotta minua vanhemman ihmisen. Näyttäisivätkö pitsihansikkaat tyhmiltä?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Häh? Hanki jotain muuta tekemistä niin et ehdi miettiä jotain ihan normaalia asiaa.
T. N42 jolla suonikkaat kädet
Pitäisi alkaa deittailla, joten tulee nyt mietittyä ulkonäköä. Kädet ovat vanhenneet lyhyessä ajassa. :/
Ap
Mielummin suonet kuin läskit pullakäsivarret.
Mullakin on lihaksikkaat ja suonekkaat kädet, ei häiritse yhtään. Naiset tykkää. M-32
Vierailija kirjoitti:
Heh.
Mutta joku voisi katsoa käsiäni ja päätellä, että olen 55 ja vain tehnyt naamalleni jotain operaatioita.
Tupakointi ainakin kurtistaa ihoa. Samoin ryyppääminen. Ja edestakaisin sahaava paino.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on lihaksikkaat ja suonekkaat kädet, ei häiritse yhtään. Naiset tykkää. M-32
Tykkäätkö naisella samanlaisista? Toki pienemmässä koossa.
Vierailija kirjoitti:
Tupakointi ainakin kurtistaa ihoa. Samoin ryyppääminen. Ja edestakaisin sahaava paino.
Näitä ei ole ollut. Unettomuutta kyllä. :/
Ap
Mulla kans ihan järkyt suonet kyynärvarsissa varsinkin kesähelteillä. En anna häiritä. Olihan Madonnallakin tälläiset :D
Vierailija kirjoitti:
Just mei asin tulla ehdottaa muutaman kilon lihottamista ettei suonet pullota kuivassa kehossa.
Katsos kun on olemassa myös välimuotoja.
Vierailija kirjoitti:
Jos on naisilla läskit sileät pullakäsivarret kamalat, niin vielä luotaantyöntävämmät ne on miehillä. Pitää näkyä suonia ja jänteitä etenkin kyynärvarsissa.
Onhan kikulisikin kookas ja suonikas ja sykkivä ;)
Vierailija kirjoitti:
Mulla kans ihan järkyt suonet kyynärvarsissa varsinkin kesähelteillä. En anna häiritä. Olihan Madonnallakin tälläiset :D
No madonna nyt on huomattavasti vanhempi kuin ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli jo Blond Ambition Tourin aikoina eli ei ollut kovin vanha silloin.
Mulla on suonikkaat ja lihaksikkaat kädet. Teen fyysistä työtä. En anna sen häiritä silti.
Mieluummin tällaiset kädet, kuin löysät taikinapötköt. N44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Madonnaa taidettiinkin moittia joskus nuorempana mummokäsistä, muistui nyt mieleen.
Ap.
Ehdotukset siis:
-hyväksyntä
-nuutaman kilon lihotus
-peniksen hankinta (?)
Muuta?
Vierailija kirjoitti:
Penikseeni olen tyytyväinen. Kädet ovat nyt murheenaiheena kun kesäkin taas saapuu. Lyhythihaiset jne.
Ap.
Ryppyjä voisi peittää tatuoinneilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Penikseeni olen tyytyväinen. Kädet ovat nyt murheenaiheena kun kesäkin taas saapuu. Lyhythihaiset jne.
Ap.
Jos me käytettäisiin kuitenkin pitsihansikkaita, mitä tuumit?
Ap
Häh? Hanki jotain muuta tekemistä niin et ehdi miettiä jotain ihan normaalia asiaa.
T. N42 jolla suonikkaat kädet