Lue keskustelun säännöt.
luottamus kehenkään
08.05.2009 |
onko kukaan muu menettänyt luottamuksen läheisiinsä, ystäviinsä?
Mulla on tällä hetkellä tilanne etten pysty uskoutumaan kenellekään ja asiaa olisi paljon, ja sellaista että tarvitsisin olkapäätää mutta kun en luota enää kehenkään, niin monta kertaa olen saanut nenilleni kun olen näyttänyt tunteeni ja ajatukseni.
En vain pysty.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla