Tähän sivuun ois helppo jäädä koukkuun:))
Kommentit (11)
Eivät ne ole ufoja.:)
Tämä "julkinen tutka" pystyy näyttämään vain tiettyjä konetyyppejä, ilmeisesti riippuen siitä, lähettävätkö ne Mode-S ja ADS-B-viestejä. Jos kone lähettää molempia, pystyy tutka näyttämään monia asioita. Jos vain Mode-S:ää, tutka tunnistaa koneen, mutta ei pysty kertomaan sijaintia, korkeutta tai nopeutta.
Saat lisätietoa koneesta kuten lähtöpaikan ja määränpään klikkaamalla konetta selaimen JavaScript päällä tai IE:ssä suojaustaso mediumilla.
Ainakin amerikkalaiset ( United, Continental, Delta... ) käyttävät eri järjestelmää, jossa niiden nopeutta ja suuntaa ei nällä tutkilla selvitä ja ne näyttäytyvät kysymysmerkeiltä.
Tosin olen tavannut yhden Lufthansan "ufon" ja syytä siihen en tiedä.
Aloittajalle kiitos mielenkiintoisesta linkistä.
Joo, koukkuun jäin.:)
- eräs mies -
Eivät ne ole ufoja.:)
Tämä "julkinen tutka" pystyy näyttämään vain tiettyjä konetyyppejä, ilmeisesti riippuen siitä, lähettävätkö ne Mode-S ja ADS-B-viestejä. Jos kone lähettää molempia, pystyy tutka näyttämään monia asioita. Jos vain Mode-S:ää, tutka tunnistaa koneen, mutta ei pysty kertomaan sijaintia, korkeutta tai nopeutta.
Saat lisätietoa koneesta kuten lähtöpaikan ja määränpään klikkaamalla konetta selaimen JavaScript päällä tai IE:ssä suojaustaso mediumilla.
Ainakin amerikkalaiset ( United, Continental, Delta... ) käyttävät eri järjestelmää, jossa niiden nopeutta ja suuntaa ei nällä tutkilla selvitä ja ne näyttäytyvät kysymysmerkeiltä.
Tosin olen tavannut yhden Lufthansan "ufon" ja syytä siihen en tiedä.
Aloittajalle kiitos mielenkiintoisesta linkistä.
Joo, koukkuun jäin.:)
- eräs mies -
Eivät ne ole ufoja.:)
Tämä "julkinen tutka" pystyy näyttämään vain tiettyjä konetyyppejä, ilmeisesti riippuen siitä, lähettävätkö ne Mode-S ja ADS-B-viestejä. Jos kone lähettää molempia, pystyy tutka näyttämään monia asioita. Jos vain Mode-S:ää, tutka tunnistaa koneen, mutta ei pysty kertomaan sijaintia, korkeutta tai nopeutta.
Saat lisätietoa koneesta kuten lähtöpaikan ja määränpään klikkaamalla konetta selaimen JavaScript päällä tai IE:ssä suojaustaso mediumilla.
Ainakin amerikkalaiset ( United, Continental, Delta... ) käyttävät eri järjestelmää, jossa niiden nopeutta ja suuntaa ei nällä tutkilla selvitä ja ne näyttäytyvät kysymysmerkeiltä.
Tosin olen tavannut yhden Lufthansan "ufon" ja syytä siihen en tiedä.
Aloittajalle kiitos mielenkiintoisesta linkistä.
Joo, koukkuun jäin.:)
- eräs mies -
Eivät ne ole ufoja.:)
Tämä "julkinen tutka" pystyy näyttämään vain tiettyjä konetyyppejä, ilmeisesti riippuen siitä, lähettävätkö ne Mode-S ja ADS-B-viestejä. Jos kone lähettää molempia, pystyy tutka näyttämään monia asioita. Jos vain Mode-S:ää, tutka tunnistaa koneen, mutta ei pysty kertomaan sijaintia, korkeutta tai nopeutta.
Saat lisätietoa koneesta kuten lähtöpaikan ja määränpään klikkaamalla konetta selaimen JavaScript päällä tai IE:ssä suojaustaso mediumilla.
Ainakin amerikkalaiset ( United, Continental, Delta... ) käyttävät eri järjestelmää, jossa niiden nopeutta ja suuntaa ei nällä tutkilla selvitä ja ne näyttäytyvät kysymysmerkeiltä.
Tosin olen tavannut yhden Lufthansan "ufon" ja syytä siihen en tiedä.
Aloittajalle kiitos mielenkiintoisesta linkistä.
Joo, koukkuun jäin.:)
- eräs mies -
Lähetin yhden viestin ja paiskas neloset tauluun.
Mun vehkeillä näyttäis olevan aika hyvä sikiämistuotto.:)
- eräs mies -
No per...
Ei huono _todistettavasti_ laskutaidottomalta mieheltä.:)
No per...
Ei huono _todistettavasti_ laskutaidottomalta mieheltä.:)
No per...
Ei huono _todistettavasti_ laskutaidottomalta mieheltä.:)
mielenkiintoinen sivu. Näkispä koko maailman
air traffic,USA - on kartta taynna lentoja.
Eivät ne ole ufoja.:)
Tämä "julkinen tutka" pystyy näyttämään vain tiettyjä konetyyppejä, ilmeisesti riippuen siitä, lähettävätkö ne Mode-S ja ADS-B-viestejä. Jos kone lähettää molempia, pystyy tutka näyttämään monia asioita. Jos vain Mode-S:ää, tutka tunnistaa koneen, mutta ei pysty kertomaan sijaintia, korkeutta tai nopeutta.
Saat lisätietoa koneesta kuten lähtöpaikan ja määränpään klikkaamalla konetta selaimen JavaScript päällä tai IE:ssä suojaustaso mediumilla.
Ainakin amerikkalaiset ( United, Continental, Delta... ) käyttävät eri järjestelmää, jossa niiden nopeutta ja suuntaa ei nällä tutkilla selvitä ja ne näyttäytyvät kysymysmerkeiltä.
Tosin olen tavannut yhden Lufthansan "ufon" ja syytä siihen en tiedä.
Aloittajalle kiitos mielenkiintoisesta linkistä.
Joo, koukkuun jäin.:)
- eräs mies -