Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kipeä kohta kainalossa
08.06.2009 |
Huomasin äsken suihkussa kipeän kohdan toisessa kainalossa. Olen joskus aikaisemminkin juuri suihkussa huomannut sen, mutta en ole kiinnittänyt siihen isompaa huomiota. Äsken tunnustellessa muuttui kipeämmäksi, mutta en havainnut siinä mitään möykkyä. Heti tuli pahin mahdollinen mieleen. Rauhoitelkaa kiitos..
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ollu jo muutaman viikon, ei pattia mutta niin kipee että ei kärsi kohta laittaa kättä alas.. pitäskö mennä lekuriin vai onko normaalia, varsinkin kun rinnat kasvaa. olen 9+6 vkolla raskaana..?