Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi allergialääkkeet ovat mulla menettäneet tehonsa? Onko muilla käynyt niin.

Vierailija
19.05.2009 |

Olen kokeillut monia suihkeita ja pillereitä. Pari niistä on ensin tehonnut muutaman vuoden ja sitten menettäneet tehonsa. en ole löytänyt tehoavaa enää. MIten ihmeessä näin voi käydä. Onko teille käynyt niin?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän