Lue keskustelun säännöt.
otsikoitten pituusvaatimuksista
15.05.2008 |
Välillä sivusto vaatii, että viestin otsikon pitää olla pitempi. Välillä että sen pitää olla lyhyempi. Edelliset eivät ole missään suhteessa toisiinsa, ts ohjelma väittää kolmen sanan otsikkoa liian lyhyeksi ja ja kahden sanan liian pitkäksi.Välillä ohjelma ei ymmärrä että minulla otsikkoa onkaan.joka kerta koo viesti katoaa johonkin. Ja tässä viestissä pitäisi olla 4 kappalejakoa. Katsotaan tuleeko niitä. Tai tuleeko koko viestiä...
Kommentit (2)
toimimaanainakin aikaisemmintässä testailen nyt välejäJa mulle on aina väittänyt, että vähintään kolme merkkiä otsikkoon, muuten ei oo ollut ongelmaa. Oon siis yrittänyt vastata jollekin numerolle ja laittanut vain sen nron otsikkoon
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos yrittää ite tehdä sitä html:llä, sivusto ei anna lähettää viestiä. ÄRSYÄÄ!!!