Lue keskustelun säännöt.
jeee, ostin stockan 20%-alepäiviltä kasan ihania merkkivaatteita!
16.05.2009 |
600 e meni mutta siinä onkin syksyyn asti riittävästi vaatetta! Normi hinta olis ollut 750 e eikä tarvinnut sovitella kaupassa, kun normaalit palautus- ja vaihto-oikeudet pätevät:)
Kommentit (3)
en mä kyllä stockalla töissä ole. vähän parempipalkkaisissa hommissa sentään... t. ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
eikös normi jotain sen suuntaista tarkoita
että pitää palkata väkeä tänne mainostamaan??? Eilenkin samantyyppinen aloitus...