Lue keskustelun säännöt.
Pääseekö USA:han, jos on joskus tehty itsestä tutkintapyyntö
19.04.2009 |
mutta sitten on todettu ettei ole syytä epäillä rikoksesta?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei ne sinne mitään rikosrekisteriotetta vaadi. Ja jos tutkintapyynnöstä on todettu että ei ole edes syytä epäillä rikosta, niin tuo rikosrekisteriotekin on sen osalta puhdas.