Deitti.net sivusta tietävät!! Miksi saan aika-ajoin ilmoituksia, että profiilisi on tarkastettu?
Ihan asiallisesti olen käyttäytynyt ja kuva on asiallinen..
Mitä tuo "profiilisi on tarkastettu" tarkoittaa?
Ei ainakaan profiililla vierailua sillä siitä jää kyllä merkintä "vieraskirjaan" eikä se aiheuta ilmoitusta..
Kommentit (10)
Eikös noita tule kaikille käyttäjille aika-ajoin..
Onko siellä vielä porukkaa? Olen harkinnut profiilin tekemistä sinne, näin tavismiehenä pitää olla tyrkyllä joka paikassa. 😄
M31
Aina jos vähänkään editoit sitä se menee tarkastukseen.
Vierailija kirjoitti:
Joku on ilmiantanut profiilisi... Ylläpito tarkastanut..
No tätä minäkin arvelisin, että joku tekee kiusaa ja ilmoittaa profiilin ylläpitoon. Joku katkeroitui, kun en vastannut jonkun viestiin. Niitä viestejä saattoi tulla usealta eri ihmiseltä päivässä 50, alkuun jopa 100. Joku pommítti viesteillään useita kertoja päivässä. Miten siinnä voi kaikkia viestittelijöitä muka huomioida. Sitten suututaan, kun ei saa vastausta.
Ei muuten toiminut tuo kyseinen treffipalsta äsken...
Tuo vieraskija on hölmö. Ei kiinnosta, jos joku käy katsomassa vain profiilin. Flirtti kerran siellä on jo, miksei se riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku on ilmiantanut profiilisi... Ylläpito tarkastanut..
No tätä minäkin arvelisin, että joku tekee kiusaa ja ilmoittaa profiilin ylläpitoon. Joku katkeroitui, kun en vastannut jonkun viestiin. Niitä viestejä saattoi tulla usealta eri ihmiseltä päivässä 50, alkuun jopa 100. Joku pommítti viesteillään useita kertoja päivässä. Miten siinnä voi kaikkia viestittelijöitä muka huomioida. Sitten suututaan, kun ei saa vastausta.
Luulosairashan sinä olet
Ja sinulla ei parempaa tekemistä ole, kuin trollata joka ikisessä keskustelussa. Varmaan antoisa elämä sulla.
Joku on ilmiantanut profiilisi... Ylläpito tarkastanut..