Lue keskustelun säännöt.
katsotko kohta alkavia hiihdon MM-KISOJA ?
19.02.2009 |
minä kannustan Aikkua........Kuitusesta on vieläkin paskan maku suussa siitä doping-kohusta
Kommentit (3)
Hiihto on yksi parhaita urheilulajeja mitä on jännä seurata telkusta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sattu sopivasti vapaat tähän, saan ens keskiviikkoon asti keskittyä täysillä hiihtoon:)
kun olen vannoutunut penkkiurheilija