Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen käynyt jo neljässä pissakontrollissa ja aina löytyy kokkibakteeria ja pyydetään

Vierailija
07.02.2009 |

uuteen kontrolliin. Olen käynyt näissä kontrolleissa siis jo yli kuukauden.

Mitä tällainen voi olla? Jos ei ole vaaraksi, niin miksi koko ajan joudun ramppaamaan testeissä? Mulla oli todella vahvat antibiootit (kaksi kuuria eri merkkiä) 11 päivän ajan gynekologisen tulehduksen vuoksi, mutta tuo bakteeri kasvaa yhä virtsassa. Miten se on mahdollista?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota maitohappobakteereita ja karpalokapseleita tässä aikasi kuluksi, juo paljon vettä ja vähennä sokeri minimiin.

Vierailija
2/10 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiheuttaa ennenaikaista supistelua ja on vauvalle synnytyksessä vaaraksi synnytyskanavan läpi tullessaan. Näissä tapauksissa äidille annetaan synnytyksessä tipan kautta antibiotti. Itselleni näin tehtiin, ja lapsi ei sairastunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania nuo teidän urpotermit välillä.

Siis B-streptokokkia? Eli Str agalactiae? Vai jotain muuta, enterokokkia? Sillä on todella suuri merkitys mikä bakteeri on kyseessä. GBS on vaarallinen vauvalle, se on syytäkin häätää jo ennen raskautta.

Vierailija
4/10 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kierre sai alkunsa. Nyt ei enää muuta kuin tuo pissan bakteeri. Tarkoitus olisi raskautua uudelleen kuitenkin.

T: Ap, joka toki käy kontrolleissa, mutta haluaisi mielummin jonkun antibiootin, jolla saisi tämän kerralla pois. On tullut tässä nyt niitä sen verran syötyä, että yksi kuuri ei enää tuntuisi missään.

Vierailija
5/10 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi, että kokkibakteeria kasvaa, kontroloidaan. Että näin.

Kysyn seuraavan kerran kun soittavat maanantaina, että mikä kanta kyseessä ja onko syytä häätää ennen uutta raskautta.

Vierailija
6/10 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nuo TODELLA VAHVAT antibiootit osoittautuvat yleensä penisilliiniksi tms tavalliseksi tavaraksi. Herkkyysmäärityksen mukaanhan ne määrätään, ei niiden tarvitse olla TODELLA VAHVOJA.

Vierailija
7/10 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kysy myös mille lääkeaineille on herkkä.

Vierailija
8/10 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 grammaa sain päivä-annoksena kahta eri antibioottia, kefalexia ja Trikozolia.

Olen pahoillani, jos tämä aloitus pahoitti mielesi jotenkin. Oletko muuten tullut ajatelleeksi, että tällaisessa tilanteessa ihminen saattaa olla vähän herkillä? Et varmaankaan.

T: Ap

Vierailija
9/10 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi väittelemme tällaisesta asiasta? Mitä väliä sillä on?

En ole lääketieteen ammattilainen, uskon sen, mitä lääkäri sanoo. Jos lääkäri sanoo, että laitetaan vahva ja pitkä kuuri, niin uskon silloin, että saan tarpeeksi vahvat lääkkeet. Toki lääkkeen vaikutus kasvaa, jos määrää lisätään?

Ihme saivartelua. Mulle on ihan sama, vaikka olisit syönyt vahvempia lääkkeitä kuin minä, vaikka olisin syönyt kalkkitabletteja, kunhan tulisin vihdoin täysin terveeksi ja voisin jatkaa elämääni.

Vierailija
10/10 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan riittää jos kerron, että toiveissa uusi raskaus. Eiköhän lääkäri osaa siitä päätellä jo hoidon.