Lue keskustelun säännöt.
Taas ne asuntotarkastukset tulevat
06.05.2008 |
Häätöön voi olla epäsiisteys syynä.
Toivottavasti tyulevat hyvänäpäivänä. Tänäänkin pommi räjähti esikoisen toimesta, kun imetin vauvaa. En jaksa nyt siivota
Kommentit (4)
Olen asunut viidessä eri vuokrakämpässä eikä ikinä asumisaikana ole kukaan mitään tarkistanut! Tulo- ja lähtötarkistus on tehty.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Joskus huoltomies kävi jotain ikkunoita tarkistamassa, ei muuta.
naapuri oli saanut häätöuhkauksen vuosi sitten näissä tarkastuksissa-hänellä oli hurja raskauspahoinvointi -ap-
Ei ketään lattialla lojuvien legojen takia voida häätää vaan jos on vaikka koiranpissalammikoita lattialla, haisevia ruoantähteitä pitkin ja muuta sellaista joka häiritsee naapurien viihtyvyyttä tai pidemmän päälle tuhoaa talon rakenteita.