Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat paikat löytää lapsettomia ystäviä?

Vierailija
15.09.2025 |

Siis jotka haluavat pysyä jatkossakin lapsettomina.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko veloille joku ihan oma ryhmääntymissivusto? Sinänsä outo kriteeri ystävyydelle. 

Vierailija
2/10 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himomatkaaja ja -urheiluryhmät. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko veloille joku ihan oma ryhmääntymissivusto? Sinänsä outo kriteeri ystävyydelle. 

Varmaan onkin sellaisia mutta pitääkö rekisteröityä nimellä jne

Vierailija
4/10 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se on outo kriteeri?

Että haluaa ihmisiä joilla on saman kaltainen elämäntilanne ja arvot kuin itsellä?

Vierailija
5/10 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikaisesti ajateltuna joo. Lapsellisilla suurin osa puheenaiheista vaan liittyy lapsiin ja vaikea osallistua kun ei ole oikein mielipidettä mitä se pikku-petteri on tänään tehnyt, pikku-petteri pitäisi ilmoittaa eskariin, nyt se on mummolassa ja kaipaa kotiin, tänään se kieltäytyi syömästä vihanneksia, mitenkä meni synttärit, käytiin ostoksilla ja pikku-petteri ei suostunut lähtemään ennenkuin sai pokemon-repun jne jne jne.

Vähän sama kuin koira/kissaihmisillä paitsi että potenssiin kymmenen.

Jos vielä itse on lapseton mutta haluaisi lapsia niin se on aina raskasta kuunneltavaa.

Vierailija
6/10 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää hengata pikkulasten vanhempien kanssa? Minulla on aikuiset lapset enkä minä heistä puhu ellei joku vartavasten kysy mitä heille kuuluu. Silloinkin sanon jotain ympäripyöreää, että asuu kaupungissa x tai meni viime vuonna naimisiiin.

Vierailija
7/10 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakoulu, yläkoulu ja lukio.

Vierailija
8/10 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ihan ymmärrettävä. Itse en haluaisi edes seurustelevia ystäviä, sillä ei kiinnosta parisuhdedraamat ja -ongelmat. Parisuhteilijoilla on jotenkin ihan helvetin outo elämä.

Vierailija
9/10 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikaisesti ajateltuna joo. Lapsellisilla suurin osa puheenaiheista vaan liittyy lapsiin ja vaikea osallistua kun ei ole oikein mielipidettä mitä se pikku-petteri on tänään tehnyt, pikku-petteri pitäisi ilmoittaa eskariin, nyt se on mummolassa ja kaipaa kotiin, tänään se kieltäytyi syömästä vihanneksia, mitenkä meni synttärit, käytiin ostoksilla ja pikku-petteri ei suostunut lähtemään ennenkuin sai pokemon-repun jne jne jne.

Vähän sama kuin koira/kissaihmisillä paitsi että potenssiin kymmenen.

Jos vielä itse on lapseton mutta haluaisi lapsia niin se on aina raskasta kuunneltavaa.

Niin tai vaikkei haluaisikaan, jos ei vaan kiinnosta elää uudelleen jonkun lapsuutta. Oma meni jo, nyt on muut jutut mielessä.

Vierailija
10/10 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää hengata pikkulasten vanhempien kanssa? Minulla on aikuiset lapset enkä minä heistä puhu ellei joku vartavasten kysy mitä heille kuuluu. Silloinkin sanon jotain ympäripyöreää, että asuu kaupungissa x tai meni viime vuonna naimisiiin.

Ehkä siinä on vaan erilaiset energiat. En haluaisi hengata sellaisenkaan kanssa, joka harrastaa aktiivisesti seksuaalirikoksia, vaikka ei niitä juuri minuun kohdistaisikaan. Joku siinä olemuksessa mättää ja haiskahtaa omaan nenään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän