Lue keskustelun säännöt.
Mä en edes viitsis tätä edes tunnustaa
06.05.2008 |
Mutta teen sen kuitenkin.
Mä luen Reginaa ja Tosi Elämää, hieman nolottaa.
Mutt ne on kuitenkin hyviä lehtiä, lukeeko kukaan muu?
Kommentit (4)
Tarkoitan, että voiko sinne vain lähettää omia tekstejään luettavaksi?
Millainen on palkkio ja miten tuo muutenkaan ylipäätään toimii tuo lehtiin kirjoittelu?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
paljon ohjeita (muistaakseni reginainen .fi tai jotain)
Oikeastaan muuta en lue, en edes " naisen unelmia" .
ap
kiva kun luet!