Lue keskustelun säännöt.
Orvokeista
05.05.2008 |
Voiko niitä laittaa jo ulos ruukkuihin? Eikös ne kestä vähän kylmempääkin säätä? Helsingissä.
Kommentit (3)
meillä ne kukkivat vielä tammikuussakin tänä vuonna (viime toukokuussa istutetut).
Eli voi laittaa eikä tarvitse suojata.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lapsen synttärit tulossa ja ajattelin vähän somistaa jo pihaa.
Ap
Ainahan ne voi suojata jos tuntuu että yöksi tulee kylmä.