Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kuumeisena mennä hampaanpoistoleikkaukseen?

Vierailija
04.03.2008 |

Kuumetta 38.5 ja viisuri pitäisi mennä leikkauttamaan pois. Jonot hurjan pitkät enkä haluaisi siirtää operaatiota. Onko kuumeesta haittaa leikkaukseen?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän