Lue keskustelun säännöt.
Mitä haluaisit ostaa nyt noin satasella? ev
Kommentit (3)
Jotkut pornot, uusi suhde alkaa olla niillä main et niille olis käyttöä ;)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Seksileluillekin olisi tarvetta, heitin muuton yhteydessä vanhat dildot roskiin.
Lisäksi tarvitsisin uudet verhot olohuoneeseen ja makkariin.
ei ole mitään kivaa päälle pantavaa.
Vanhat ei mahdu eikä raskauden aikasia viitti/halua enään pitää, ja osa on ihan liian isojaki.
Sit näytän kamalalta lökäri harpulta. : (
Ei paljon mieltä ylennä.