Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odotan toista lastamme ja nyt jo uusi vauvakuume

Vierailija
01.03.2008 |

Samoin kuin esikoisestakin heti perään. Onkohan se niin, että jotkut ihmiset vaan haluavat paljon lapsia luonnostaan? Taidan kuulua joukkoon..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka molempien odotusaika on ollut jotain ihan kaameaa, niin silti on jatkuva vauvakuume. Nuorimmainen vasta 5kk ja tekis mieli jo alkaa kolmatta yrittämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi