Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko noki vaarallista vauvalle?

Vierailija
23.03.2008 |

Vauva 7 kk pääsi ryömimään uunin tykö ja sai auki tuhka/nokiluukun ja oli yltä päältä mustassa noessa kun hänet löysin. Suussakin oli sitä nokipölyä. Äkkiä vaan pesulle, ja nyt mietin onkohan se vaarallista vauvalle?



Onko kellään tietoa/kokemuksia?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme