Lue keskustelun säännöt.
Onko noki vaarallista vauvalle?
23.03.2008 |
Vauva 7 kk pääsi ryömimään uunin tykö ja sai auki tuhka/nokiluukun ja oli yltä päältä mustassa noessa kun hänet löysin. Suussakin oli sitä nokipölyä. Äkkiä vaan pesulle, ja nyt mietin onkohan se vaarallista vauvalle?
Onko kellään tietoa/kokemuksia?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla