Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen isä hylkää lapsensa uuden vaimon takia?

Vierailija
23.03.2008 |

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus kysymykseesi: Niljakas paska.

Vierailija
2/25 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuollaisessa tapauksessa täytyy sanoa, että kolmonen on täysin oikeassa.



Kyllä naisella päässä viiraa, jos tuollaisen ' miehen' huolii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein nuo naiset jäävät miesten syytösten varjoon, mutta ei kyllä voi olla kaikki kotona naisella joka tuollaisen miehen huolii. Tosi luotettava ja rehellinen joo.



3

Vierailija
4/25 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö, että on myös äitejä, jotka jättää lapsensa uuden miehen takia.

Vierailija
5/25 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut yrittää ratkaista huonon omantunnon sillä että yrittävät pyyhkäistä koko historian pois kerralla.

Vierailija
6/25 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että syyllisyydentuntoinen ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/25 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt ei ollutkaan kyse siitä, vaan aloittaja kysyi millainen MIES jättää lapsensa. Tee uusi aloitus vaikka tuosta aiheesta.

Vierailija
8/25 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ihan puhdasta itsekkyyttä, eikä mitään syyllisyydentuntoa. Jos mies haluaa lastensa parasta, hän yrittää olla heidän elämässään läsnä niin paljon kuin mahdollista, vaikka se tuntuisi itsestä kuinka pahalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/25 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllä vaimosta voi erota jos tilanne on sellainen, että ero on ainoa oikea ratkaisu. Mutta jos mies samalla " eroaisi" lapsistaan eikä pitäisi yhteyttä heihin eikä mitään, en minä voisi katsella sellaista miestä. Siis oikeasti, karseaa! Voisin harkita suhdetta sellaisen miehen kanssa, jolla on lapsia ja joka hoitaa suhteen lapsiinsa kuntoon, on ISÄ eikä mikään pelle.

Vierailija
10/25 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei asiat ole aina niin yksiselitteisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/25 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin näin. Miten uusi vaimo/nainen voi olla varma ettei mies tee samoin hänelle kun heillä on lapsia? Kukaan ei voi satavarmasti sanoa että tällä kertaa mies pysyy.

Vierailija
12/25 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Ei asiat ole aina niin yksiselitteisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/25 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi tarkkailen näitä suhteen alussa. Jos exät on järjestäen hutsuja tai paskamaisia alkaa hälytyskellot soida.

Vierailija
14/25 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee paha mieli, joten lapsi saa kasvaa ilman isää hylättynä. Ihan just niin yksinkertaista se on. Aikuinen on valmis kärsimään ettei lapsen tarvitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/25 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänelle itselleen ei tietenkään käy niin, että tulisi jätetyksi.

Vierailija:


Juurikin näin. Miten uusi vaimo/nainen voi olla varma ettei mies tee samoin hänelle kun heillä on lapsia? Kukaan ei voi satavarmasti sanoa että tällä kertaa mies pysyy.

Vierailija
16/25 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. meidän tapauksessa äiti muutti ulkomaille niin kauas et tapaamiset onnistuu tällä hetkellä vain 4 kertaa vuodessa, aiemmin asuivat jopa toisella mantereella joten tapasimme vain kerran vuodessa. Nyt lapsi on jo isompi ja ei itse halua olla meillä yötä, menee mielummin vaarilleen joka asuu maaseudulla. No ei voi pakottaa isoa lasta kai? Ei voi mies aina valita haluaako vai ei. Muuttoon emme voineet vaikuttaa kun mies ei ollut aiemmin naimisissa ja äidillä oli huoltajuus. Olivat tosi nuoria saadessaan lapsen joten mies ei osannut pitää puoliaan. Näinkin voi käydä.

Vierailija
17/25 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Jos mies haluaa lastensa parasta, hän yrittää olla heidän elämässään läsnä niin paljon kuin mahdollista, vaikka se tuntuisi itsestä kuinka pahalta.

Tämäkö olisi sitten lapselle hyväksi, että vaistoaa, miten paskalta isistä tuntuu olla hänen kanssaan?

Vierailija
18/25 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka heti murrosikään tultuaan. Sika mikä sika, ei se selittämällä muuksi muutu.

Vierailija
19/25 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankaloittaakseen tapaamisia uuden puolison löytymisen jälkeen. Ts tapaamisesta tulee niin hankalaa + lapset käännytetään vastaan.

Vierailija
20/25 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorin vuoden vanha ja vanhin 10v. Uudella eukolla on oltava todella hyvä " toosa" , että mies näin tekee. Nyt tämä lasten äiti on tod. näk. palanut loppuun ja jättänyt kaikki lapsensa anoppinsa hoteisiin ja lähtenyt vetämään. Ihmisen voimavarat ovat rajalliset!!!