Lue keskustelun säännöt.
Kuinka paljon suklaamunia lapsenne saivat pääsiäisen aikana?
23.03.2008 |
Multa karkas taas mopo kädestämunien suhteen. Ostin taas ihan liikaa... Onneks lasta ei niin ne kiinnostakaan, ja niitä riittää varmaan pitkälle ensi viikkoon. Vauva nyt ei tietenkään saanut munia. Mikäköhän siinä on, että aina sortuu ostamaan liikaa, kun ajattelee kuinka ihanaa se lapsen riemu niistä munista on? Kyllä vähempikin riittää, mutta meillä on ihan sama joulunakin. Ei koskaan osata lopettaa ajoissaostamista ja sitten on ihan hirveästi tavaraa. Kun lapsi tosta vielä kasvaa niin sitten ollaan pulassa.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla