Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon suklaamunia lapsenne saivat pääsiäisen aikana?

Vierailija
23.03.2008 |

Multa karkas taas mopo kädestämunien suhteen. Ostin taas ihan liikaa... Onneks lasta ei niin ne kiinnostakaan, ja niitä riittää varmaan pitkälle ensi viikkoon. Vauva nyt ei tietenkään saanut munia. Mikäköhän siinä on, että aina sortuu ostamaan liikaa, kun ajattelee kuinka ihanaa se lapsen riemu niistä munista on? Kyllä vähempikin riittää, mutta meillä on ihan sama joulunakin. Ei koskaan osata lopettaa ajoissaostamista ja sitten on ihan hirveästi tavaraa. Kun lapsi tosta vielä kasvaa niin sitten ollaan pulassa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi