Lue keskustelun säännöt.
En kestä appivanhempiani.
01.03.2008 |
Ne on tyhmiä! Ja moukkamaisia. Pihejä kuin mitkä. Kunhan päällepäin asiat näyttää hyvältä niin hyvä. Möläyttelevät kaikkea loukkaavaa tajuamatta sitä. Ovat vielä omasta mielestään tosi fiksuja.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla