Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kätilö moikkaa

Vierailija
08.03.2008 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai missä hää oikein moikkaa? Mukavahan se on että kätilöllä on niin hyvä kasvo muisti, että moikkaa vielä salista päästyäkin. :) mä en oo nähny mun kätilöö ni en tierä moikkaisko se mua...

Vierailija
2/3 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun synnyttäjiäni kasvoilta kadulla... paitsi, ne tuttavat, joiden vauvat olen ilokseni saanut maailmaan auttaa. Mutta kivalta tuntuu, jos joku tulee hihasta nykimään ja sanoo: sinä olit mun kätilö!

Terv; se kollega

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista naisia synnäriltä. On muutama tapaus joka jäänyt mieleen jostain erikoisista syistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi