Lue keskustelun säännöt.
kätilö moikkaa
Kommentit (3)
mun synnyttäjiäni kasvoilta kadulla... paitsi, ne tuttavat, joiden vauvat olen ilokseni saanut maailmaan auttaa. Mutta kivalta tuntuu, jos joku tulee hihasta nykimään ja sanoo: sinä olit mun kätilö!
Terv; se kollega
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
muista naisia synnäriltä. On muutama tapaus joka jäänyt mieleen jostain erikoisista syistä.
vai missä hää oikein moikkaa? Mukavahan se on että kätilöllä on niin hyvä kasvo muisti, että moikkaa vielä salista päästyäkin. :) mä en oo nähny mun kätilöö ni en tierä moikkaisko se mua...