Mitä ruokana tänään teillä?
Minä tein hirvestä ja possusta palapaistin, sen kanssa perunamuusia. Vähän harvinaisempaa herkkua tänään, saatiin tuttavalta hirveä kun ei itse sitä eläintä metsästetä.
Kommentit (6)
Päivällisestä ei hajuakaan. Kiinalaisessa piti käydä tänään lasten kanssa, mutta mahatauti vielä jyllää, joten kotoa ei uskalla minnekään lähteä.
Illalla on uunikalaa ja vihanneksia.
lihapullia, muussia, kermakastiketta ja puolukkahilloa. Kympillä! :D
Ruokaan kuului Spagettivuoka, salaatit ja hedelmäkiisseli. Hyvää oli!
Normaalistihan tuo olisi ollut maksullista, mutta ollaan niin tärkeitä henkilöitä,että saatiin syödä ilmatteeksi. :)
Venäläisiä suolakurkkuja, hunajaa ja smetanaa alkupalaksi, stroganovia, uuniperunoita ja paahdettuja juureksia pääruoaksi. Jälkiruoka syötiin synttäreillä eli täytekakkua :)
en tiedä vielä mitä tekisi iltaruoaksi