Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikkutytön vaatetus asiaa

Vierailija
15.03.2008 |

Itselläni ei ole lapsia, mutta antaakaapa te pikku neitien äidit neuvoa minulle. Ostin kummityttärelleni (7v) tunikan, paidan tunikan alle, sekä legginssit. Entä mitä ostan jalkaterään? Asuun sopivat sukat vai sukkahousut vai?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei. Sukat tietysti. Mutta miksei pelkät sukkahousut käy?

Vierailija
2/5 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta musta söpointä on kuitenkin kesällä vajaamittaiset legginsit ja pelkät kengät tai paljaat jalat. Nythän niin ei tarkene vielä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut legginsit on kyllä niin tiukkoja ettei sinne mahdu mukavasti sukkikset. Nyt kun kevät tulossa, niin ostaisin tuohon settiin kyllä sukat.

Vierailija
4/5 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä ei tietenkään tarvitse jalkateriin mitään.

T. Ap

Vierailija
5/5 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi