Lue keskustelun säännöt.
Kumpi suositumpi, AV vai Online? Kummalla itse käyt enemmän?
Kommentit (2)
" Menen tupakalle"
" Mitä lasissa?"
" Syön jauhelihapizzaa"
" Mul on maha kipee"
jne.
En ymmärrä sen ideaa...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En tajua onlinen ideaa ollenkaan, epäselvä, poukkoileva.