Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Me teimme mieheni kanssa molemmat vuorotyötä enen lapsia
21.05.2008 |
ja asia oli ihan ok silloin. Ennen lasten kouluun menoa molempien vuorotyö onnistui myös, vaikkakin oli haasteellista. Oli hyvä vuoropäiväkoti, jossa lapsemme saivat olla. Mutta siinä vaiheessa, kun koulu alkoi, ei ollut muuta vaihtoehtoa, kuin toisen vaihtaa päivätyöhön, tässä tapauksessa se tarkoitti toisen vanhemman opiskelemaan lähtöä.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa