Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksette sano miehillenne, jotka mussuttavat teille siitä, että kotona oleminen ei ole työtä, että

Vierailija
27.02.2008 |

" no sinähän voitkin sitten hoitaa lapsia illan, kun se ei ole raskasta ollenkaan, kun minä lähden x:n luo iltateelle. Samalla voit laittaa keittiön kuntoon ja pyykit koneesta kuivumaan!" Niin minä tekisin, jos mulle äpistäis, että " olen vaan kotona" . Lähtisin. Miksi alistutte pelkästään kodinhoitajiksi??

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pitää tärkeänä, että lapset on kotona äidin kanssa.

Vierailija
2/5 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä, että lapsilla on äiti lähellä, koti on suhtkoht siisti, ruoka odottamassa miestä.

Mies tietää kyllä, miten hänenkin elämänsä hankaloituisi, jos minä menisin töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jä kun vaimo " haluaa hoitaa lapset kotona" .

Vierailija
4/5 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä minä täällä kotona tyhjänpanttina istuskele. Hoidan MIEHEN ja minun yhteistä kotia sekä MIEHEN ja minun yhteisiä lapsia.

Pesen MIEHEN pyykit ja laitan MIEHELLE ruoan.

Elätti olisin siinätapauksessa jos olisin lapseton kotirouva.





t.3

Vierailija
5/5 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ikäni tehnyt töitä ja tottunut ansaitsemaan elantoni ja maksamaan omat kuluni ja laskuni. Mielelläni olisin kotona vielä vuoden lasten kanssa kotihoidontuella, se olisi ehkä mahdollistakin pelkillä miehen tuloilla, mutta en halua olla koko ajan pyytämässä rahaa esimerkiksi ruokaan. Kotih. tuki tuskin riittäisi lainojen maksuun laskuista puhumattakaan. En vain pidä " toisen siivellä" elämisestä, mitä kotihoidon tuella olo todellisuudessa on, vaikka hoitaakin kodin ja lapset ja ruuat ja kaiken muun....



Haluan myös " omaa rahaa" , jolla voin ostaa tai tehdä mitä haluan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi