Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffikumppaneiden epähygienisyys

Vierailija
26.08.2022 |

Vähän tabu aihe, mutta pakko kysyä onko muilla kokemusta.

Olen 45+ nainen, eronnut ja käyn epäsäännöllisesti treffeillä. Treffikumppanit yleensä ikähaarukkaa 50-60 - ja miehiä. Kaikki muuten ok, mutta alkanut rasittaa ihan perushygienian puutteet: henki haisee, ja jos edetään pidemmälle, niin myös intiimihygieniassa on puutteita. Pahinta on, etteivät miehet itse joko huomaa tai noteeras näitä lainkaan; pannan menemään haisulina kuin kaikki olisi perin normaalia - mitäpä pienistä löyhkistä. Minä en aikuisille ihmisille rupea pesuohjeita jakelemaan, vaan laitan lempparit kiertoon heti. Ihmetyttää vain, kuinka moni tällaista jaksaa katsella?

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä piirrettä en ymmärrä naisissa että ikinä ei kerrota rehellisesti syytä pakeille.

Teet tuossa karhunpalveluksen ja edistät haisulimiesten yleisyyttä kun he eivät ikinä kuule todellista syytä pakkeihin.

Vierailija
2/71 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa toimintaa kirjoitti:

Tätä piirrettä en ymmärrä naisissa että ikinä ei kerrota rehellisesti syytä pakeille.

Teet tuossa karhunpalveluksen ja edistät haisulimiesten yleisyyttä kun he eivät ikinä kuule todellista syytä pakkeihin.

Olen minä pari kertaa sanonut. Muotoilin, että hammaslääkärikäynti olisi paikallaan, ja että suihku ennen ja jälkeen seksin on ennemminkin sääntö kuin poikkeus. Ihan hirveä loukkaantumisefekti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt mene intiimiin saakka. Katso joku hygieeninen tai nuorempi.

Vierailija
4/71 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että nuo haisulit on niin synnistä turtuneita, että mm hajuaisti ei toimi kunnolla, niin eivät osaa huomioida hajuja. Ja omaan hajuun tottuu. Epähygienisyys ehkä pahimpia turn offeja noin muuten. Voi olla, että vanhuus jo vaikuttaa eikä aistit pelaa kunnolla, niin eivät huomaa.

Vierailija
5/71 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät naiset halua joutua äidiksi vahtimaan että aikuinen mies käy pesulla. Saakoot pakkeja ja ihmetelkööt. Ehkä joku päivä valkenee.

Voisivat miehet itse ottaa vähän vastuuta kavereistaan ja sanoa suoraan.

Vierailija
6/71 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo. Kertoa päin näköä, että haiset paskalle - sekä ylä- että alapäästä ja pesukaan ei auta: hakeudu hoitoon?

Vierailija
7/71 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, noin ylipäänsä, haluaa välttää suoria konflikteja. Jos sanoo suoraan, saa paskaa niskaansa, pahimmillaan mies käy väkivaltaiseksi, kostaa tms. Parempi vaieta. 

Vierailija
8/71 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset, noin ylipäänsä, haluaa välttää suoria konflikteja. Jos sanoo suoraan, saa paskaa niskaansa, pahimmillaan mies käy väkivaltaiseksi, kostaa tms. Parempi vaieta. 

Kaikki täysipäiset haluavat välttää suoria konflikteja. Erityisesti uudessa suhteessa.

Vierailija
9/71 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä pakit ne on, jos panet ensin?

Hyiss.... Itsearvostus taitaa olla vieras juttu sulle, kun päästät sissijuustomunat kyntämään vakoasi.

Vierailija
10/71 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät naiset halua joutua äidiksi vahtimaan että aikuinen mies käy pesulla. Saakoot pakkeja ja ihmetelkööt. Ehkä joku päivä valkenee.

Ei se ole kenenkään muun miehen eikä naisen vika, jos aikuinen ihminen ei peseydy ja haisee pahalta. Tämä on ihan ihmeellinen keskustelupaikka. Ja tämä kommentti siis molemmille lainaamilleni kirjoittajille.

Vierailija
11/71 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi harva mies tajuaa, että suihku sekä hammaspesu ovat ennen seksiä erittäin tärkeitä. Tämän lisäksi säännöllinen hammaskiven poisto ja itsehuolto. Kakkosen jälkeen takamus _pestään_ - pyyhkiminen ei riitä.

Näitä on paljon naisissakin, joiden mielestä persettä ei tarvitse pestä, riittää kun paperilla pyyhkii. Jos saavat käteensä paskaa niin varmaan siinäkin riittää näiden mielestä kun kuivalla paperilla pyyhkäisee, kaikenlaisia...

Vierailija
12/71 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi harva mies tajuaa, että suihku sekä hammaspesu ovat ennen seksiä erittäin tärkeitä. Tämän lisäksi säännöllinen hammaskiven poisto ja itsehuolto. Kakkosen jälkeen takamus _pestään_ - pyyhkiminen ei riitä.

Kertoo siitä, millaisessa miesseurassa liikut, ei miehistä yleensä.

Vierailija
13/71 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pesen hampaat joka päivä ja suihkussa huolellisesti myös, vaikken suhteessa olekaan. Minä luulen, että tämä hygienia on järjenkäytöstä riippuvainen juttu. Ja se tosiasia, että välittää puhtaudesta, terveydestä. Elämänhallinnallinen juttu pitkälti.

Vierailija
14/71 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tommonen 50-60 vuotias ei uusia tapoja opi!

Mä olin miehen kanssa jonkin aikaa, ja mies ei pessyt säännöllisesti hampaitaan eikä edes korona-aikana käsiään. Vessasta tullessaan ei niitä käsiä myöskään pesty. 

Sanoin, monta kertaa ja monin eri tavoin. Mies vielä poltti tupakkaa eli henki haisi rotan persiiltä ja nikotiinia oli hampaissa. Komensin aamulla/illalla hammaspesulle: "Joo, kohta", eikä mennyt. Alkoi inhottaan, enkä päässyt asian yli. 

Olisi tosi ällöttävää ja inhottavaa deittailla tämmöstä. En itse suostuisi ja pusut oli nono. Myöskään sisijuustomunaa ei huljuteltaisi minun pimpassa, mutta naisiakin on monenlaisia. Eipä ne kaikki naisetkaan huomioi hygieniaa.

Ja luulisi, että pepun peseminen vedellä kakan jälkeen on sivistyneelle ihmiselle perusjuttuja.

Vierailija
15/71 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi outoa. Olen 49-vuotias. Hampaat pestään kolme kertaa vuorokaudessa plus lankaus plus hammasvöliharja. Suihkussa käyn kerran päivässä, jonka lisäksi alapääsuihku joka veasakerran jälkeen. Seksiä en edea harkitsisi ilman etukäteissuihkua, rasvauksia, hammaspesuja etc.

Vierailija
16/71 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaiden putsauksessa pitää käydä hammashoitajalla vähintään kerran vuodessa.

Vierailija
17/71 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole kenenkään muun miehen eikä naisen vika, jos aikuinen ihminen ei peseydy ja haisee pahalta. Tämä on ihan ihmeellinen keskustelupaikka. Ja tämä kommentti siis molemmille lainaamilleni kirjoittajille.

Onhan se ihmeellinen sinulle kun vedät tuollaisia tulkintoja.

En sanonut että on kenenkään vika. Sanoin että miehet voisivat ottaa vastuuta kavereistaan ja huomauttaa pahasta hajusta. Kuten naisetkin varoittavat kavereitaan jos hameenhelma jäi sukkahousuihin vessakäynnillä. Se vähän kuin kuuluu kaverin tehtäviin.

Vierailija
18/71 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne jotka luulevat tuoksuvansa hyvälle haisevat todellisuudessa aivan vehkeelle.

Vierailija
19/71 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverit haisee yhtä pahalle.

Vierailija
20/71 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat haisee pahalta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme