Lue keskustelun säännöt.
Montako suklaamunaa aiot syödä pääsiäisenä?
19.03.2008 |
Musta tuntuu, että itse en raaski syödä taaskaan yhtään. Lapset vain saavat. Mieli kyllä tekisi=)
Kommentit (7)
äiseksi jäi 14 (+ virpomisesta sai 3-4 paikasta pääsiäismunan..).
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En ole suklaa ihmisiä. Toki olen munia ostanut, ja pääsiäisen jälkeen annan ne naapurin lapsille. (niin siis omia lapsia ei ole) Virpojia varten tuli ostettua, ja onhan ne " koristeena" kivoja pääsiäisen ajan.
Onko lähtenyt kiloja?
Oon tässä itsekkin ajatellut moista kokeilla.. Syön karkkia ihan liikaa!
Luulen että en syö pääsiäisenä suklaamunia. Ostan mieluummin jotakin parempaa suklaata. Esim: fazerin keksisuklaata tai irtokarkkeja.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Toivottavasti maltan olla ilman. Yritän pudottaa painoa.
Lapsille ostetaan muutama, vaikka inhoan sitä krääsää.