Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isäkuukaudesta

Vierailija
19.03.2008 |

Lueskelin isäkuukaudesta ja sain sen verran selville, että isän pitää siis käyttää vanhempainrahakauden kaksi viimeistä viikkoa, niin hän saa lisäksi kaksi ylimääräistä viikkoa isyyslomaa. Äiti ei tältä ajalta saa vanhempainrahaa.



Se jäi mietityttämään, onko äidin palattava noiksi kahdeksi viikoksi töihin vai saako hän olla myös vapaalla ilman mitään tuloja. Ajatus kahden viikon töihin palaamisesta kauhistuttaa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli silloinhan palaa periaatteessa töihin. Jos ei sinulla lomia ole, niin asia teietenkin hieman hankalampi. Tuskinpa työnantaja kyllä siihen puuttuu, jos anot hoitovapaata tuoksi ajaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme