Lue keskustelun säännöt.
Buffaan syömään, mitä 1-vuotiaalle lapselle?
27.02.2008 |
Muistaisiko joku, että mitä kaikkea muuta siellä on tarjolla kuin pizzoja? Kannattaako 1,5-vuotiaasta maksaa se 2 euroa vai ottaa hänelle omat eväät mukaan? Eli löytyykö tuolta noin pienelle sopivaa ruokaa tarpeeksi?
Kommentit (3)
Unohdinkin jo sen raejuuston :) . Ja onko sitä muusia aina? Entä lihapullia? Nuo hodarit taitaa kuulua amerikkaviikkoihin, jotka loppuvat juuri ennen kuin me sinne mennään.
Mitä itse tekisit, maksaisit sen 2 euroa pienestäkin vai ottaisin hänelle oman pilttipurkin ja maidon mukaan?
Ja tosiaan ravintolaan, jonka nimi on Buffa ollaan menossa :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eihän tuo 2 euroa nyt ole hinta eikä mikään - maksakaa se ja katsokaa, mitä lapsi tykkää maistella.
mutta siis Buffa onkin ilmeisesti ravintolan nimi? : ))
http: //www. buffa. fi/