Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Buffaan syömään, mitä 1-vuotiaalle lapselle?

Vierailija
27.02.2008 |

Muistaisiko joku, että mitä kaikkea muuta siellä on tarjolla kuin pizzoja? Kannattaako 1,5-vuotiaasta maksaa se 2 euroa vai ottaa hänelle omat eväät mukaan? Eli löytyykö tuolta noin pienelle sopivaa ruokaa tarpeeksi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siis Buffa onkin ilmeisesti ravintolan nimi? : ))



http: //www. buffa. fi/

Vierailija
2/3 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdinkin jo sen raejuuston :) . Ja onko sitä muusia aina? Entä lihapullia? Nuo hodarit taitaa kuulua amerikkaviikkoihin, jotka loppuvat juuri ennen kuin me sinne mennään.



Mitä itse tekisit, maksaisit sen 2 euroa pienestäkin vai ottaisin hänelle oman pilttipurkin ja maidon mukaan?



Ja tosiaan ravintolaan, jonka nimi on Buffa ollaan menossa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset


Eihän tuo 2 euroa nyt ole hinta eikä mikään - maksakaa se ja katsokaa, mitä lapsi tykkää maistella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme