Lue keskustelun säännöt.
Miten usein teidän 2,5 vuotiaat käy potalla?
05.03.2008 |
Musta tuntuu että meillä juostaan koko ajan.. Ehkä se on kiva käydä istumassa siellä, mut onko kerra tunnis normaali?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla