APUA! Kuparikierukan jälkeen raskaaksi?!?
Eli NYT se on pois mun sisältä! AH! :)
Kerrohan miten nopeasti olet tullut itse raskaaksi moisen operaation jälkeen?
Kommentit (3)
joulukuussa tein testin, helmikuussa meni kesken...
Siitä meni 5kk että tuli uudestaan raskaaksi, testi elokuussa, kesken syyskuussa..
Sitten uusi testi lokakuussa, nyt menossa rv 23
Mutta tuo on niin yksilöllistä. Esikoista yritettiin vuosi.
Eli voi mennä 1kk-> että tulet raskaaksi, jos tulet..
Ei kukaan voi määritellä että silloin ja silloin tulet raskaaksi.. Lapsia kun ei tehdä vaan ne saadaan lahjana
Tiedossa on että yksilöllistä! ;)
Meillä 2 lasta. Esikoinen odotutti vuoden, toinen muutaman kuukauden.
On vaan niin tohkeissaan kun se kierukka on pois ja vauva saa tulla -kun tulee!
Lisää omia kokemuksia saa laittaa!!!
ap
Meni kesken ja yksi kierto oli välissä ja raskauduin uudestaan ja nyt se nyytti on 10½kk <3