Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko noloa mennä yksin baariin?
18.07.2019 |
Tahtoisin lähteä ulos mutta just nyt en saa ketään kaveriksi. Onko säälittävää tai noloa lähteä yksin baariin? Ikinä en ole yksin lähtenyt viihteelle, kynnys on tosi iso.
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Sillon kun vietin aktiivista ja vauhdikasta sinkkuelämää niin kävin Stadin yöelämässä mieluummin yksin kuin frendien kanssa. Mulla oli niin sanotusti riittävä geimi tutustua uusiin ihmisiin ja saada naisia ilman mitään wingmania. Mutkattomampaa se sitten olikin kun sai itse tehdä kaikki päätökset että minkälainen naisseura voisi kiinnostaa milloinkin enkä tuhlannut kenenkään muun aikaa kun heittäydyin näihin tutustumisiin.