Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko noloa mennä yksin baariin?

Vierailija
18.07.2019 |

Tahtoisin lähteä ulos mutta just nyt en saa ketään kaveriksi. Onko säälittävää tai noloa lähteä yksin baariin? Ikinä en ole yksin lähtenyt viihteelle, kynnys on tosi iso.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon kun vietin aktiivista ja vauhdikasta sinkkuelämää niin kävin Stadin yöelämässä mieluummin yksin kuin frendien kanssa. Mulla oli niin sanotusti riittävä geimi tutustua uusiin ihmisiin ja saada naisia ilman mitään wingmania. Mutkattomampaa se sitten olikin kun sai itse tehdä kaikki päätökset että minkälainen naisseura voisi kiinnostaa milloinkin enkä tuhlannut kenenkään muun aikaa kun heittäydyin näihin tutustumisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla