Lue keskustelun säännöt.
Onpas täällä hiljaista
Kommentit (4)
Tulin vilkaisemaan tänne, ja on niin aneemista menoa, että.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
pitkiä ketjuja synny ku kaikki viestit katoaa jonnee...tai sitte lähetys ei onnistu!!! Mä siirryn ainakin jolleen muulle palstalle. Tää o niin sekavakii nykyjään.
ei me av-mammat sinne lässyjen seuraan tulla
Ei pitkiä ketjuja enää ollenkaan :( Blaah. Mihin kaikki menneet? 2+:lle?