Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko heteromies ja heteronainen olla vain ystäviä?

Vierailija
27.09.2026 |

Kokemuksia?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tietty. Voin olla vaikka mulla olis tunteita miestä kohtaan :D 

Vierailija
2/30 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, aika erikoista?

Vierailija
4/30 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootsä vähän tyhmä?

T: Antti Laine, ei tyhmä

Vierailija
5/30 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi.

Olen nainen ja suurin osa ystävistäni on miehiä, lähinnä harrastustaustan sukupuolijaon epätasaisuuden takia.

Vierailija
6/30 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu siitä naisesta. Mies tietysti haluaa naista mutta jos nainen on päättänyt että mitään romanssia ei tule niin ei se mies sille mitään mahda.

Vierailija
7/30 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voi. Ei se, että on yhteisiä kiinnostuksenkohtaita automaattisesti tarkoita, että haluiaisi lakanoiden väliin.

Vierailija
8/30 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, aika erikoista?

Mut mieluummin säilytän ystävyyden vaikka romanttiselle jutulle ei olisi tullut jatkoa. Tosin mun tapauksessa mä en tiedä et johtuiko kaikki vaan väärinkäsityksistä. Mut hyviä tyyppejä tulee niin harvoin vastaan 💗

Vierailija
9/30 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi.

Olen nainen ja suurin osa ystävistäni on miehiä, lähinnä harrastustaustan sukupuolijaon epätasaisuuden takia.

Suurin osa näistä miehistä panisi sinua jos saisivat mahdollisuuden. Mutta jos nainen pitää rajansa niin siinäpähän ovat. Ongelmat alkavat siitä jos joku näistä miehistä on rajaton ja alkaa käyttäytymään tavoilla, jotka tekevät naisen elämästä mahdotonta, näitäkin löytyy.

Vierailija
10/30 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan heidän ulkonäöstään.

Vierailija
11/30 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 20 vuoden kokemuksella voin sanoa että oikein hyvin!

-mies-

Vierailija
12/30 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen heteronainen. Seksuaalisesti viehättävän miehen kanssa en voisi olla vain kaveri. Mutta minun näkökulmastani hyvin harva mies on seksuaalisesti viehättävä, vaikka muuten olisi hyvä tyyppi.

Vierailija
13/30 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen heteronainen. Seksuaalisesti viehättävän miehen kanssa en voisi olla vain kaveri. Mutta minun näkökulmastani hyvin harva mies on seksuaalisesti viehättävä, vaikka muuten olisi hyvä tyyppi.

Mitä luulet, että se vetovoima oikein tekee? Pakottaa sinut riisuutumaan? :D

Se on vain tunne, siinä missä vaikkapa nälkä tai pissahätäkin. Ei siihen tarvitse reagoida asiattomasti. 

Vierailija
14/30 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi olla minkään tason kaveri tai ystävä sellaisen miehen kanssa, joka näkee kaikki naiset ensisijaisesti seksiobjekteina. 

Vierailija
15/30 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No riippuu siitä naisesta. Mies tietysti haluaa naista mutta jos nainen on päättänyt että mitään romanssia ei tule niin ei se mies sille mitään mahda.

Eli ei voi, ainakaan tuon perusteella mitä selitit. Ystävän kanssa on pointtina platonisuus, ei seksuaalinen/romanttinen kiinnostus. Tuo mitä kuvasit, ei ole ystävyyttä, vaan yksipuolinen ihastus, jossa se ihastuja ei saa vastakaikua, muttei halua perääntyäkään.

Vierailija
16/30 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla vain ystäviä. Pitää vaan tehdä joillekkin miehille selväksi että mitään muuta turha odottaa kuin ystävyyttä.

Vierailija
17/30 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi.

Suurin osa näistä miehistä panisi sinua jos saisivat mahdollisuuden. Mutta jos nainen pitää rajansa niin siinäpähän ovat. Ongelmat alkavat siitä jos joku näistä miehistä on rajaton ja alkaa käyttäytymään tavoilla, jotka tekevät naisen elämästä mahdotonta, näitäkin löytyy.

Tuo kertoo enemmän sinun omasta suhtautumisestasi vastakkaiseen sukupuoleen kuin asioiden todellisesta tilasta. Minulla on ystäväpiiri ollut aina naisvoittoinen, enkä kertaakaan ole ollut halukas panemaan tai seurustelemaan heistä yhdenkään kanssa. Kaikki he ovat aina olleet minulle kuin siskoja.

T: mies

Vierailija
18/30 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla vain ystäviä. Pitää vaan tehdä joillekkin miehille selväksi että mitään muuta turha odottaa kuin ystävyyttä.

Aha, ja kuvittelet että tuo sun "selväksi teko" aiheuttaa sen ettei se mies tunne enää sua kohtaan romanttista vetovoimaa, no varmasti tuntee JOS tuntee ja tuo ei auta siihen yhtään.

Vierailija
19/30 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä luulet, että se vetovoima oikein tekee? Pakottaa sinut riisuutumaan? :D

Se on vain tunne, siinä missä vaikkapa nälkä tai pissahätäkin. Ei siihen tarvitse reagoida asiattomasti. 

Se vetovoima aiheuttaa sen, että minulle tulee kiusallinen olo hänen seurassaan. 

Toisaalta, minulla ei ole asian kanssa ongelmaa, koska olen tuntenut niin voimakasta vetovoimaa vain kahta miestä kohtaan, ja toinen heistä on puolisoni. Toinen on luonteeltaan sellainen, että en haluaisi olla hänen ystävänsä.

Vierailija
20/30 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo pakko haluta. Tyhmiäkö te ootte melkein koko Suomi. T:Antti Laine, ei tyhmä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi