Lue keskustelun säännöt.
Vitun anoppi ja mies!!
31.05.2008 |
Tuli tekstari..no anoppihan se siellä, varoitteli erosta, köyhyysloukkuun putoamisesta, lasten erottamisesta isästään, huonoista "uusista" miehistä jne. VITTU! Mies on siis käynyt tilittämässä jotain aviokriisistämme idiootille äidilleen, joka on oikeesti siis tosi pimee akka. Mies on nyt pyöräilemässä, taidan iskeä tekstarin sen eteen kun palaa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ei hoida tuollaisia asioita tekstarilla.