Jään vangit
Onpa taas tehty täyttä puppua eikä taida Havukainenkaan auttaa maailman valloituksessa, vaikka tämä saisin jonkin hömppäpalkinnon.
Kommentit (14)
Mulla .aska jäykkänä ku katoin koko ajan.
Mitä, täähän on parasta sitten Harlinn Jäätävän Poltteen.
Älkää tuomitko, ettei teitä huolittaisi.
Kolmas jakso katsottu. Odotukset olivat isommat, ei tällaista yliluonnollis soopaa. Ei vaan jaksa innostua. Eka jaksossa paikoin jännitti mutta sekin hiipui. Aihe oli tarjonnut ihan muutakin.
Kolmannen jakson kohdalla lopetin katsomisen. Huono on. Eka jakso vielä kohtalainen, mutta ei lähde.
Mikä on ollut käsikirjoittajan motiivina tätä kirjoittaessaan. Miksi uskontoa/uskomuksia pitää sotkea joka asiaan. Huono. Vastenmielinen.
Äänitys surkeee, välin huutaa, välin ei kuule mitään...
Jotenkin aika jouheva ja jaksoi seurata.
Viimeinen jakso tulee perjantaina. Ainoa miinus tämä äänentoisto
En ymmärtäny tästä sarjasta oikein mitään. Ja tyhjillään ollut talo, kuitenkin tuli syttyy takkaan ja hormit vetää, sehän ei onnistuisi normielämässä.
Itse asias oli jepa. Pistää vaa vihaks kun mainostetaa Leppilammella vaiksen rooli ihan mitätön, enkä oo iha varma siitä pääroolin esittäjästä. Mut musta se juoni oli bueno ja pitääki olla vähä pohdittavaa et mitä tapahtuu eikä semmosta perusjenkkiä jossa heti selitetää kaikki ihan ku oltais jotenki tyhmii katsojii.
Minä tykkäsin tästä. Laadukkaasti tuotettu. Äänenlaadusta on valitettu, mutta tähänkin sai suomenkielisen tekstityksen halutessaan.
Toki ymmärrän, että kaikki ei tykkää yliluonnollisesta vireestä ja alussa oli paikoin hivenen hankala päästä juoneen kiinni, mutta suosittelen kyllä sarjaa.
No ei tää nyt mikään dokumentti ole 😂 ehkä pikkasen pitäis olla mielikuvitusta
tällaisen pas kan takia olen lopettanut kaiken kotimaisen "draaman" katsomisen. Kurjuuden maksimointia huonolla toteutuksella. Kulttuuriala on ihan omalla toiminallaan leikkaukset ansainnut.
No ei se nyt ihan huono ollu. Kyl musta oli välillä ihan jännäki. Havukainen ei tosiaan tätä pelasta, mutta oli kyl kiva ku oli myös uusii naamoja. Ku ei jaksa kyl aina kattoo noita samoja.