Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos lapsi saa päiväkodista täitä/ kihomatoja, niin korvaako pk lääkkeet???!!

Vierailija
14.01.2008 |

Kenen on vastuu!??

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuu on sinun, että hoidat oman lapsesi kohdalta kyseisen ongelman. Miten päiväkoti voisi olla vastuussa siitä, jos jonkun perheen lapsella on täitä päässä eivätkä vanhemmat niitä välttämättä viitsi/älyä/jaksa/osaa hoitaa tai edes havaita?

Eikä ne nyt niin paljoa maksa ne lääkkeet. t. 6-hengen perheen äiti, jonka koko perhe joutui täisouviin joku aika sitten...

Vierailija
2/2 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vähän yksinkertainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän