Lue keskustelun säännöt.
Jos lapsi saa päiväkodista täitä/ kihomatoja, niin korvaako pk lääkkeet???!!
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
Vastuu on sinun, että hoidat oman lapsesi kohdalta kyseisen ongelman. Miten päiväkoti voisi olla vastuussa siitä, jos jonkun perheen lapsella on täitä päässä eivätkä vanhemmat niitä välttämättä viitsi/älyä/jaksa/osaa hoitaa tai edes havaita?
Eikä ne nyt niin paljoa maksa ne lääkkeet. t. 6-hengen perheen äiti, jonka koko perhe joutui täisouviin joku aika sitten...