Lue keskustelun säännöt.
Voiko raskaustesti näyttää positiivista vasta myöhemmin?
21.01.2008 |
Minulla on kuukautiset 4 päivää myöhässä ja tein testin, tulos negatiivinen.
Minulla ei kuitenkaan juuri koskaan ole kuukautiset myöhässä joten mietiskelen olisiko mahdollista, että olisin raskaana mutta se ei vain vielä näkyisi testissä? Jos olisin raskaana niin hedelmöittyminen tapahtui kierron puolivälissä, myöhempi ajankohta ei ole mahdollinen.
Onko kellään kokemusta?
Kommentit (2)
Oli kumminkin joku hormoonihäiriö sillä alkoivat 2 viikkoa myöhässä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kannattaa odottaa testaamista vielä parisen viikkoa.
mulla rv4 näky vain todella himmeä viiva, siis todella himmeä.
kävin verikokeessa ja + oli