Mitä ajattelet abortista?
Kommentit (7)
Omalla kohdallani olen miettinyt mitä tekisin jos tulisin vielä raskaaksi kun lapsiluku on jo visusti täynnä. Olisi kyllä vaikeaa se abortti tehdä.
raiskauksen jälkeen tehdyt abortit ymmärrän myös.
jokaisen oma päätös. itse aloin harrastaa seksiä vasta kun ajattelin voivani vastata mahdollisista seurauksista, koska tiesin etten aborttia voisi tehdä enkä halunnut äidiksi 15 vuotiaana
Minulla ei ole oikeutta tuomita toisten tekoja. Ja olisin itsekin kerran abortin tehnyt jos olisin ollut raskaana. (menkat oli melkein kk myöhässä ja raskaus ei olisi sopinut minun elämään mitenkään).
Mun mielestä ne lääketieteelliset syyt on esim. lapsella ei ole keuhkoja tai aivoja tai äiti kuolisi synnytykseen.
sivullisten on ihan turha mennä arvottamaan toisten tekemiä päätöksiä, jokainen huolehtikoon vain omistaan!
jos olisin itse tullut alle 20-vuotiaana raskaaksi niin olisin luultavasti tehnyt abortin. nyt kolmen lapsen äitinä vahinkoraskauden sattuessa valinta olisi huomattavasti vaikeampi ja luultavasti tekisin abortin vain jos vauva olisi vakavasti sairas tai raskaudesta aiheutuisi minulle hengenvaara.
en tuomitse sen tekijää.