Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkäikäiselle lapselle olette vielä ottaneet rattaat mukaan etelään?

Vierailija
14.01.2008 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun niissä kulkivat ostoskassit ja kun tytär ei enää jaksanut shoppailla niin istui todella tyytyväisenä rattaissa.



Ja ostokset kulkivat mukavasti edelleen siinä työntöaisassa.



Ihan vanhemmallekkin lapselle suosittelen rattaita näissä tilanteissa.

Aikuiset jaksavat juoksennella ympäri kaupunkia...

Rattaiden varjolla isompikin lapsi " jaksaa" .

Vierailija
2/17 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei suunnilleen poistu hotellin altailta mihinkään, niin eipä niitä rattaita juuri tarvitse

Vierailija
4/17 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluttiin kuitenkin kävellä ja kattella paikkoja muutakin kun linja-autolla ja hotellin vieressä ja lapsi viihty hyvin kun sai välillä leputtaa jalkoja rattaissa.

Vierailija
5/17 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukahti niihin useana iltana kun syötiin kaupungilla hieman myöhempään. Suosittelen.

Vierailija
6/17 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

rattaat mukaan. Astmalapsi, joten haluan pelata varman päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsivät kovin istua rattaissa ja täytyypä myöntää että mielläni olisin istunut itekin niissä ja nauttinut maisemista ja tunnelmasta :).

Vierailija
8/17 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän nelivuotias painaa noin 12 kiloa, joten hyvin kestää.



12

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei suomessa ollut istunut rattaissa enää vuosiin. Aluksi poika ei millään meinannut mennä rattaisiin, mutta sitten kun kävelimme pitkiä ja raskaita reissuja niin kummasti alkoi rattaat kelpaamaan :)

Rattaat olivat myös illalla kätevät kun menimme syömään myöhään ulos ja poikaa alkoi väsyttämään. Pääsi sitten sinne rattaisiin nukkumaan ja aikuiset saivat vielä jatkaa iltaa!

Vierailija
10/17 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te tajua että vika on lapsessa jos hän ei jaksa kävellä! Kyllä 4-vuotias jaksaa kävellä vaikka koko päivän! Herranjumala mitä veteliä mammanpoikia ja -tyttöjä teillä on jos heti on jalat kipeät. Niin ja matkaohjelmankin voi suunnitella niin että lapset jaksavat ilman että tarvitsee nöyryyttää työntämällä ISOJA lapsia rattaissa! Mahtaa ihmiset naureskella tuollaiselle näylle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sairaana myös aika sairaan näköinen. Ei yleensä kukaan ole kummeksinut.



12

Vierailija
12/17 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti rattaat mukaan, vähän luksusta lapsellekin.



Meillä sateenvarjorattaat kesti sen 6-vuotiaankin ja painoi silloin jotain yli 20kg. Työntäminen ei tosin ollut enää kovin kevyttä sellaisilla pienillä myovipyörillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankin vartavasten Brion Ponyt kirpparilta, koska omiin sateenvarjoihin, vaikka tilavat oli, niin ei enää mahtunut torkkumaan.



Oli hyvät, koska toisinaan reissuilla väsyi ja torkahti - olis ollut hankalaa kantaa.



Toisaalta rattaissa oli mukava rahdata kassia ym., kun lapsi ei siellä ollut.

Vierailija
14/17 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei, tämä ei ole provo enkä aio alkaa puolustelemaan tai muutenkaan kommentoimaan valintojamme. Lapsi on terve mutta kuumassa ei jaksa kävellä+nukkui aina päikkärit rattaissa. Retkeilimme paljon ja vuokrasimme auton + kävelimme sitten eri kohteissa joten rattaat oli käytössä joka päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset


jaksa kuumassa kävellä ja hyvin nukahti illalla niihin, kun me vanhemmat haluttiin tietenkin yöhön istua kuppilassa. Lomallahan sitä ollaan.

Vierailija
16/17 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ollaan joka kesä oltu jossakin etelän lomakohteessa, ja siellä on monilla vielä vanhemmillakin rattaat juuri edellä mainituista syistä mukana. Miksi lapsen pitäisi muutenkaan koko aikaa kävellä keskipäivän helteessä tai illalla nukkumaanmenoaikansa jälkeen? Mikähän niissä rattaissa saa toiset raivon partaalle.

Vierailija
17/17 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita harmittaa kun eivät itse pääse lykkimään rattaita etelän lämpöön. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi