Lue keskustelun säännöt.
Miksi aina kun mulle tulee yskä tai nuha kutiaa oikeanpuoleinen keuhkoputki? aivan tajuttomasti?
08.01.2008 |
Tekisi mieli nielaista pulloharja. Nenäkin on joka yö tukossa, lima vaan vaihtaa puolelta toiselle kun kääntää kylkeä.
Oisiko arvioita?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla