Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärrättkö mikä pointti siinä on mennä katsomaan kuninkaallisia, presidenttejä jne. väkijoukkoon?

Vierailija
21.09.2023 |

Oletko ollut katsomassa ja jos olit niin ketä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut enkä ymmärrä ideaa.

Vierailija
2/11 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä viehätystä tuollaiseen joutavuuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähämielisten touhua

Vierailija
4/11 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on mukavaa olla siellä, missä tapahtuu.

Vierailija
5/11 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. Toki on kiva, että on kuninkaallisia. En tosin ymmärrä sitä, että miksi menisin sinne katselemaan heitä kuin jotain esittelyä. En tosin ymmärrä, että miksi menisin katsomaan mitään muutakaan ihmistä sanan varsinaisessa muodossa. Konserteissa käyn vain sen musiikin takia, taidenäyttelyissä taiteen takia ja näin. En koskaan sen takia, että näkisin jonkun ihmisen. Ei mulle vieraat ihmiset ole niin tärkeitä. Ystävien kanssa sitten näen kasvotusten mieluiten.

Vierailija
6/11 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, olin taiteiden yössä kun planet hollywood avattiin ja näin Bruce Willisin(köhän se nyt oli?) vilkuttamassa ph:n parvekkeelta. Lasketaanko se?

Vierailija
7/11 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena kävin katsomassa, kun prinsessa Margaret kävi Turun torilla. 70-luvulla..

Vierailija
8/11 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt katsomassa mutta en myöskään hauku heitä jotka käy. Seuraattehan julkkiksia somekanavillakin, onko se muka jotain hienompaa? 

Vierailija
9/11 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En todellakaan. Mielestäni yksikään ihminen ei ole sen arvoinen. Kaikki on arvokkaita ihan samalla tavalla, ja kukaan ei ole erityinen. Tietysti on sitten ihmisiä, joilta haluan itse ainakin neuvoja elämän ja maailman parantamiseen, mutta kuninkaalliset eivät kyllä kuulu siihen porukkaan.

Vierailija
10/11 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Saimaan kanavan avajaisissa 1960- luvulla, koska minut sinne vietiin. Kekkosen muistan nähneeni, vaikkei ollut harmainta aavistusta kuka ko. henkilö oli. Omatoimisesti en ole moiseen osallistunut.

Vierailija
11/11 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut katsomassa edesmenneitä kuningatar Elisabethia ja prinssi Philipiä. Englannissa asuin silloin ja tulivat siihen kylään osallistuakseen pääsiäismessuun. Joten miksipäs ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi