Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko outo?

Vierailija
08.01.2008 |

Mieheni harrastaa seksiä työkaverinsa kanssa (mies). Minä en tunne mustasukkaisuutta ollenkaan. Jos kyseessä olisi nainen olisin sairaan mustasukkainen. Tiedän, että harrastavat tätä harvoin (lähinnä työpaikalla) ja että mies on muuten kunnon perheenisä ja hyvä aviomies ja rakastaja :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole asiasta kyllä kenellekään maininnut, koska tiedän, että suhdettamme pidettäisiin vähintäänkin kummallisena. Ja mitenkö tiedän tästä? Kerran sain selville, sulattelin asiaa ja pidin kuitenkin perheen pysymistä koossa parempana vaihtoehtona kuin eroa. Tuo mies ei todellakaan uhkaa liittoamme. Hän käy meillä joskus kylässäkin ja on hoitanut jopa lapsiamme. taidan olla liian vapaamielinen Suomessa asujaksi ;-D

Vierailija
2/3 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle vastaava ei kävisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet varmaan outoa, mutta mitä siitä? jos olet onnellinen ja miehesi onnellinen niin mitä sitten vaikka oletkin outo? Outous voi olla myös hyväksi!