Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ideoita keittion valitilan pinnaksi. Laattaa olen ajatellut, mutta millaista. Mosaiikki mahtaa nayttaa jonkun vuoden paasta aika vanhanaikaiselta. Haluaisin ajattoman ilmeen, mika?

Vierailija
27.01.2008 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin laittaisin sellaisia " tiililaattoja" ja latoisin ne niinkun nyt yleensä tiilet ladotaan limittäin.. niitä on oikean tiilen näköisiä ja myös valkeitakin..

meillä tosin pari vuotta vanhat laatat niin ei nyt ajankohtaista.

Vierailija
2/6 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan senkin takia, että on aika vaikea pitää puhtaana tuollaisessa tilassa. Jotain siis missä liukas pinta/ on helppo pitää puhtaana. Mosaiikkilaatta on ollut nyt kymmenisen vuotta ostetuimpia laattoja, joten on tainnut tulla kuitenkin ihan jäädäkseen. Tällä hetkellä yksi eniten myydyistä laatoista on mosaiikki, joka on laitettu limittäin= tiiliseinämäisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpyhuoneissa, suihkutiloissa ja uima-altaissa kyllä paljon pidempäänkin.

Stadilainen

Vierailija
4/6 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tylsää, mutta totta. Saumaan sitten jotain keittiön muista väreistä.

Vierailija
5/6 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten joko beige mosaiikkikin voisi kuitenkin tulla kyseeseen. Toisaalta ihan perus 10x10 myös... Emmäää tiedä...



ap

Vierailija
6/6 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten laittaisin 5x5cm laattaa. Se on ajattomampi kuin mosaiikki, mutta ei niin tylsä kuin tavallinen 10x10cm.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi