Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako lahjaa itse ostatte lapsillenne? Jos noin 2 lasta/perhe

Vierailija
22.11.2007 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalliita niistä on vain yksi, eikä sekään kovin kallis =)

Vierailija
2/6 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saavat yleensä n 5-6 lahjaa. Jos lasketaan siihen päälle kummien ja mummojen lahjat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

piano, balettilippuja, soittotunteja, matka jne.

Vierailija
4/6 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka äiti aina ennen joulua julisti että saan siltä vain kaksi :)



Pienenä sillä määrällä oli kyllä merkitystä. Murrosiässä alkoi enemmän se joulunvietto, hyvä ruoka ja tunnelma merkitä enemmän.



Nyt olen 19 ja huomaan tuhlaavani kaikki vähäiset roponi kummipoikani joululahjoihin :)

Vierailija
5/6 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummeilta ja mummeilta tulee yleensä n. 15 lahjaa.. vähän liikaa jo minusta

Vierailija
6/6 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Molemmille yksi isompi ja pari pientä (yleensä kirjoja). Ihan vaan siksi, että kiva sotaa omillekin lapsille jotain ;)



Saavat sukulaisilta/kummeilta sellaisen röykkiön, ettei " tarvitsisi" ostaa mitään.

Joten en sitten viitsi pistää vaatteita yms. pakettiin, kun en haluais, että lahjoja on tajuton vuori... nytkin tuntuu, että kärsivät inflaation kun tulee niiiin paljon. Ollaan yritetty vaikuttaa tuohon lähipiiriin, mutta ovat molemmin puolin ainoat lapsenlapset eikä meidän serkuillakaan ole vielä lapsia jne. niin kaikki tuntuvat haluavan hankkia jotain (ja kaunis ajatushan se on, ei siinä mitään).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme